ape saye cakap-cakap :

Jumaat, 16 Disember 2011

alhmdulillah !!!!

fuhhhh.... penantian yg mmg bedebor seyhhh.. aku tgu dri ari khamis ari tu.. cewahhh padahal semalam..kahkah.. ye la.. ptutnye smalam aku hangout ngn mmber aku.. si lekha n wani.. tup2 dpt msg dri abng.. abng kate brang ni maybe smpai ari khamis n jumaat.. ari ni laaa..ehhehe... dri pg kot aku tgu.. dri kol 8. slalunye aki bngun kol 10.. kihkih.. ape la ank dara ni.. ye la.. cuti kan.. mmbuta la :D tgu2 tgk posmen dtg.. tp die x hantar..perghhhh menyirap dohh... aleh2 tgu punya tgu.. dlm kol 3 lbh mcm tu.. tgk pakcik posmen pos laju dtg.. YAHOOOOOOOOOO... happy gilakkkkk :D

p/s : nak tau ape bndenye yg aku dok tgu2 ??? hahahah
nahhhh amik ni... ni laaa BABY bru sya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.