ape saye cakap-cakap :

Selasa, 13 Disember 2011

hadiah hari jadi !!

teheeee.... tarikh untuk result kuar da lps...tp aku nk ckp jugak n jugak :D. result aku xde r gempak sangat tp alhmdulillah wa syukurillah dpt DEAN LIST... hahahah.. bukan nk bngge kayhh... cume nk riak je..kahkahah...xde laaa... aku rse happy je.ye r.. aku ni bkn pandai mne...tibe2 dpt result cmni...tu yang aku tekezut gilerrr tu :)... ayh aku kan lecturer kt tmpat aku blaja...so result aku akan diketahui oleh beliau dahulu..fuhhhhh debarr siott.. aku pegi skola ari selasa.. 6/12/2011.. besok tu besday aku... aku g skola sje je..nk jenguk kwn lame aku tu..rindu banget deh sama die.. smbil tu melepaskan rndu sama adik kite..hehehe.. FATIN ADILAH <3 kebetulan mak aku tepon aku..die kate x yh blik naik bas.. sbb die nk pegi sungkai jugak.. so aku tunggu la kt pekan sungkai.. then kami pgi trolak sbb nk pg kilang bahulu.. mak nk tmpah for wedding akak aku.. dlm prjalanan.. ayh ckp " intan kna blanja ayh la lps ni" aku cm terpinga-pinga..ye r..x phm.. aku ckp " asl pulak..ayh la kna blnja...esok kan besday intan-------> ( x mlu minx blanje ) ahhaha :D.. ayh ckp pulak " intan la...sbb intan dpt AKJ (anugerah ketua jabatan ) aku -.-!!!! WHAT THE HACK ??? perghhhh aku mmg x jngke aku akn dpt AKJ.. kalau kt Uni.. org pnggil dean list.. kt poli pnggil AKJ.. ayh aku ckp tahniah intan sbb dpt AKJ..ahahha...mmg smpai je rumah aku terus sujud syukur... gilerr kentang beb.. da la time jwb exam tu mmg ade killer question.. aku da ckp awl2.. x dpt AKJ pon xpe..x ksh.. aslkn x repeat paper n lulus.. sbb aku da tawakal gilerr da.. sbb ade soalan aku x leh jwb.. tibe2 ayh aku bagi berita gembira :D... terima kasih ya ALLAH..kau da makbulkan permintaan aku.. next sem aku akn berusaha dgn lbih gigih lgi.nk dpt kan lbih tinggi dri first sem result.. insyaALLAH..aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.