ape saye cakap-cakap :

Jumaat, 23 Disember 2011

saya dah ade yang sayang..sila JELES okayy ^^, <---- jelas kelihatan muka bangga disitu.okay siapa sayang saya?? jengg jengg jengg.. okayy yang ni memang anda wajib perlu dan harus dan ape2 yang berkenaan dengan perlu anda jeles. kerana sayang saya memang sangat sangat dan sangat sangat sangat sangat (gasak kauu hahah bace lah kau sampai lebam) COMEL a.k.a cute.. ni die haaaaa


awwww dengan kopiah comel beliau <3

dengan abi beliau (haishh tolong jangan buat muka comel boleh x?)

muka bangga dapat duit raya ^_^

apa semua ni.. pffftt -.-

okayyy itu saja.. da puas tengok sayang saye.. okayy memandangkan ramai yang nak lempang n sepak muka aku ni d'sebabkan kejelesan anda terhadap sayang saya..izinkan saya mengundur diri ^^,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.