ape saye cakap-cakap :

Isnin, 6 Ogos 2012

NEW semester, NEW spirit

hai yallss.. dah lamakan aku x hapedate mende alah ni. ntah la. aku ni jenis kalau ada mood nk tulis nk hapedate blog aku buat la. kalau tak. mintak mahap lahhh. nasib korang la nk baca apa yg aku tulis kt belog aku nih. cewahhhh cam hade FOLLOWER jer.. puihhhh :D

okay. aku nak habaq kat hangpa yang aku skarang ni dah masuk SEMESTER 3. yes.... welcome to new semester girl. now you are in semester 3. ehh x sama ke ae yang aku tulis tadi. cehh bajet nk spekenggg. puihhhh *sakit tekak.buang _ _ _ _ _ k. kahkah. korang pikir la.. ape yang aku nak tulis. semester ni aku taktau aku boleh bawak ke tak subjek sem ni. emmm bukan aku tak yakin. tapi emmm. wake up girl. move on. cheer up. now you must be serious on your study. dont be lazy. dont. dont. dont !!!!!!! shuhhh i dont need you anymore. come on spirit. i need you. where you go. i need you. i need my old spirit. what ever going on, dont ever give up.

okay. dah habis cerita sedih haku. btw sedih kerrrr? ahakk. okayy aku nk tunjuk result my last semester. agak memalukan. sebab aku banyak men wooo. hoiiiiii ape ko ni hintannnnnnn. urghhh :/


so last semester my result quite TERUK. :'(  drop gilerrrr dari result first semester. tu lahhhh BANGGA sangat. hamek kauuuu. balasan tuhan. jangan riak takabbur n so on. kita kena rendah diri n rendah hati. jangan sombong. huh :( ok intan. dont be sad. its just chivvy for you, so you dont ever make the same
mistake. dont. dont n dont !!!!!!
 okay now i'm showing you my subject that i must take this semester.


ok lah. assalamualaikum yallss :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.