ape saye cakap-cakap :

Jumaat, 6 Disember 2013

updated !

Asslamualaikum.

hai semua, btw aku tak tau nak update apa. sebab aku malas..haa gituu. ungkapan jujur dari diri ku ini. al-maklum lah aku hanya insan biasa. yang perlu pikir banyak benda lagi. cewaahhh.. KAHKAHKAH.. ok lah. sekarang dah 2013. umur pun dah masuk 20. arghh seteress tau bila dah masuk 2 series ni. hmm. aku mengalami kemurungan yang agak teruk. ahakkk *buat muka 5days MC* 

ok.sebenarnya bukan itu isu yang aku nak bangkitkan. aku nak kasi tau. its been so long i'm not update my blog. hmmpp. aku suka baca blog orang je sebenarnya. aku xde bakat sangat dalam blogging ni. tp blog ni saje je..boring-boring. buat lah. ok. sekarang birthday pon dah semakin hampir to be officially sweet 20th. and now i'm officially in senior year. dah nak habis belajar dah rupanya. x pecaya. rasa macam baru je masuk semester satu. tapi tipu lah kau kalau masa kau semester dua dulu, kau tak cakap "eee..tak sabarnya nak grad. nak sambung degree". aku la yang cakap cenggitu tu. tapi ye lah. adatlah setiap yang bertemu mesti akan ada perpisahan. 

I am very thankful to ALLAH S.W.T because give me chances. give me what i want. i've strive for every semester. even result semester 2 is bad. but i am bless. thankyou ALLAH. dulu serius aku cakap. aku x pernah rasa macam ni. sebab aku rasa down sangat. aku ni tak pandai ke. tapi, aku pedulikan sume rasa tu.yang aku tau. aku nak jejakkan kaki aku kat universiti jugak. insyaALLAH untuk sambung degree. 

Memang rezki semua orang tak sama. aku percaya. tapi aku berharap impian aku selama ni akan tercapai. masuk UNIVERSITI. wishlist aku kat tepi ni pun aku dah tulis nak masuk universiti. aku harap semester akhir ni aku boleh dapat dekan lagi. amin. now cgpa aku sangat ok. insyaALLAH berbekalkan semangat yang ada.aku akan buat dengan lebih baik lagi. aku nak naikkan cgpa aku. aku nak jugak masuk universiti. haaa tengok banyak kali aku taip universiti. kau mampu? letih oii. tapi sebab aku semangat nak masuk. jadi aku tidak kesah. haahh gituuu.

ok tu je luahan aku untuk malam ni. selamat malam semua.

Assalamualaikum ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.